søndag 31. januar 2010

Jeg trodde jeg hadde fått med meg de siste to gavene

i adventskalenderen her, men det hadde jeg visst ikke *flau*

Julaften fikk jeg to pakker: En børst (som passet ypperlig til noe helt annet enn den sikkert var tenkt til -den har stiv bust og passer perfekt til meg som alltid klør på ryggen *fniser*)
og tre nøster med Dale Babyull i en fin, nøytral farge. I tillegg var det ei lita sitatbok som nesten ikke vises på bildet...


Dagen før fikk jeg pulsvarmere. Dette er noe jeg ikke har strikket selv noen gang, men nå skjønner jeg at jeg trenger flere. De fungerte nemlig supert for meg som alltid har vonde håndledd. Hvorfor har ikke jeg tenkt på det selv??


Så kjære Trollmor, jeg er kjempeglad for alle gavene jeg har fått hos deg. Nå skal jeg skikkelig kose meg med å bruke hobbytingene fremover, og lysene er allerede halvveis brukt opp. Nok en gang TUSEN TAKK for kjempemasse flott *stor klem*

Ingen kommentarer: