tirsdag 22. desember 2009

Jeg lovde meg selv at jeg ikke skulle stresse...

i desember. Nei, i desember skulle jeg ta livet med ro, alle gavene skulle være klare til første desember, og måneden skulle brukes til avslapping og kos... Avslapping og kos -jommen sa jeg smør! Hvem er det som har stresset som en gal for å få klar julegaver og styr? Hvem er det som har ryddet hus og bakt til sent på kveld? Gjett tre ganger...

Dermed har jeg et lass av dårlig samvittighet fordi jeg ikke har fått oppdatert bloggen slik jeg skulle. Det er bare en ting å si: Jeg er håpløs, og lei for det. Her kommer i allefall ei kjempeoppdatering:

13. desember... Se for et herlig innhold i pakken! Jeg elsker pakker med masse småtteri i!! Knapper og maskemarkører med stilige håndarbeidsmotiv -og ei stor nål som kan holde vesten jeg akkurat har kjøpt sammen foran. Helt topp og nok en blink :-)


12.desember, og i pakken lå et rødt kubbelys. Helt topp, jeg elsker rødt og dette lyset hadde nydelige sjateringer. Eller som minsta så fint sa det: "åh, mamma -et lys. Da kan vi lage det kooooselig her i kveld"


11.desember fikk jeg "knappestrikk". Sånn kjempekjekk til å sette i linningen på ullbuksene til ungene, og heldigvis er det mykere og lysere enn det de selger her i området. Her får jeg nemlig bare tak i sort og ganske stivt strikk. Sånn som er under beina på utedressene til ungene, vet du. Så nå kan jeg fullføre buksa som ligger her med god samvittighet. Tusen takk til Trollmor for nok en flott gave.

Ingen kommentarer: