fredag 4. desember 2009

Adventkalender 2009

På Hobbyboden arrangeres det et bytte av adventkalendere til hobbyglade damer. Det måtte jeg selvfølgelig bli med på. Hvem kan motstå muligheten til å få 24 pakker ekstra før jul? Min kalendervenn er Trollmor, og hun har sendt meg ei hel eske med spennende gaver. Det var ikke engang 24 gaver, det var 25. Snill som hun er, var det med en gave som skal under juletreet også... Snakk om hell for min del ;-)

Hjemme har jeg hatt ei lita, småsyk jente de siste dagene, så det har vært vanskelig å få tid til å blogge. Det er ikke så lett å sette seg foran dataen når det står en femåring med dådyrblikk og bedende stemme: "kan du sette deg i stolen din, for jeg vil kose". Hvem kan motstå det?? *ler*

Men det betyr også at dette blir et "oppsamlingsheat" for de fire første gavene:

4.desember var denne karen i pakken. To storøyde jenter lurte på om de kunne få smake, og det var vanskelig å svelge at mor skulle spare den til lørdag. Tenk at også de voksne har lørdag som godtedag!



3.desember fant jeg et flott lys med epleduft. Det lukter kjempegodt. Ikke slik stram lukt som kan bli av duftlys, bare en svak og meget behagelig lukt av epler.


Minsta har bestilt klær til sine mange Barbiedukker. 2.desember tror jeg Trollmor hadde forutsett det, for i pakken fant jeg små knapper som passer perfekt til et slikt prosjekt. Jentungen var helt enig, og bestilte sporenstreks en kjole med slike blomster til pynt til dukka.


1.desember fant jeg et kalenderlys i pakken. Det er jeg veldig glad for, for det hadde jeg faktisk glemt å kjøpe til meg selv *flau* Jeg, som alltid har kalenderlys i desember, hadde ikke fått med meg et slikt lys på en av mine mange handlerunder. Visste du det, Trollmor?

2 kommentarer:

Kristina sa...

Så godt gavene faller i smak:) Jeg sitter med litt prestasjonsangst ettersom papiret på pakkene mine fra deg avslører den ene herlige overraskelsen etter den andre. Og ikke minst setter jeg stor pris på de små brevene som ligger med. Spenningen er stor om de følger med helt til julaften:) Koser meg med advendtslyset litt hver dag:)

Lurer på om det ikke var noe som sa at du måtte ha et slikt lys ja *hi hi*
Kos deg videre med pakkene, og håper 5 åringen er frisk og rask igjen.

ha en fortsatt fin kveld

Klem fra Trollmor

Husfruen sa...

Så koselige gaver du har fått