torsdag 10. desember 2009

Her er pakken for 6.desember Pynt til papirhobbyen min, og noe av den er faktisk allerede i bruk. Så denne pakken kom som bestilt til mine julegaveprosjekter ;-)


Se for et flott bånd jeg fant den 7.desember Jeg hadde nettopp oppdaget at jeg ikke hadde noen bånd som passet til jul i samlinga mi. Dermed var overraskelsen stor da jeg fant dette i pakken. Nå spørs det bare om jeg har råd til å bruke nissene, eller om jeg sparer på alle sammen frem til neste jul. Jeg er litt håpløs sånn, kan ikke bruke opp det som er fint *flau*



8.desember var dagen for fire lilla telys. Vi har en stor peis i stua, og på peishylla har vi små telysholdere bortover hele. Hylla er for smal til at det er plass til noe annet, så det er perfekt med lilla telys der nå i adventstida. Og treffende nok er det fire telysholdere som står der ;-)



9.desember, og en glitrende pakke ble åpnet i morges :) Klyper som kan brukes til pynt og å holde fast småtterier, er noe jeg aldri får nok av. Perfekte julefarger, eller til bruk på bilder av ungene som eeeeelsker bling og glitter om dagen. Tusen takk, Trollmor -du har absolutt truffet blink med pakkene :)



10.desember fant jeg stoff til jeg får symaskinen frem igjen over jul. Dessverre måtte jeg skuffe minsta, det var ikke nok stoff til å sy henne en kjole *fniser*, men noe fint skal det nok bli. Jeg har en plan allerede!

1 kommentar:

Kristina/Trollmor sa...

Så flott at gavene faller i smak:) Jeg storkoser meg hver dag med gavene fra deg, og kan nesten ikke vente til neste dag før jeg åpner. Du har også truffet innertier med gavene:) Tusen, tusen takk:)