tirsdag 22. desember 2009

Flere gaver

18. desember Ahlgrens biler er et morsomt konsept. Bilene er jo en ting, men nå har de videreutviklet konseptet i mange varianter. Jeg har spist campingutstyr, biler og bildekk/skilter. I Sverige i høst så jeg at de hadde en spesialvariant i forbindelse med rosa sløyfe, men jeg husker ikke om det var sløyfer eller rosa biler. Hadde det litt travelt, og la ikke så nøye merke til det... Nå har jeg fått Ahlgren juletrær -eller kanskje det er sånne Wonderbaum, siden det skal høre til biler? Gleder meg i allefall til å smake på dem :)



17.desember Hvordan visste du at jeg bare liker marsipangriser med sjokolade, Trollmor? Alle marsipangriser uten sjokolade er det størsta eller faren som spiser... Minsta liker ikke engang marsipan, hun. Men denne er bare min :)


16. desember Se, nå kan jeg stryke et punkt fra ønskelista mi. Jeg har nemlig hatt sjalnål på ønskelista mi i snart to år, jeg. Tror ikke gubben helt har visst hva det er, for han har i allefall ikke turd å kjøpe en. Og nå slipper han, for nå har jeg fått ei som er nydelig flott :-)


15.desember og se på det nydelige hjertet da! Herlige farger, og en veldig fin tekst bak på innpakkinga. Der stod det nemlig: Incomparable, giving employment to women in South Africa. Det er slikt jeg liker, at man støtter en god sak som gir mennesker arbeid og en fremtid, i stedet for bare å gi penger i u-hjelp.



14. desember ble vi litt uenige, minsta og jeg. Hun er overbevist om at dette er ei flott lue til en av hennes dukker, mens jeg mener det er et kremmerhus til pynt. Hun gav seg etterhvert, men jeg tror enda hun tviler på morens forklaringer her *ler*

Ingen kommentarer: