torsdag 10. desember 2009

Adventkalendergaver for mange dager...

Jeg har plagdes litt med å logge inn på egen blogg de siste dagene. Ikke engang moderering av kommentarer har jeg fått lov til, og jeg har ikke hatt tid til å finne ut hva som var galt. Like greit, det... Jeg er ikke så flink med datamaskinen at jeg hadde fått til noe på egenhånd, så det er tryggest å få hjelp.

Etter litt om og men, og sletting av "ettellerannet" fungerer ting nå som de skal, og jeg kan på nytt presentere gavene jeg har fått hos Trollmor :)
Gleder meg til å stå opp hver morgen nå, for det ligger så mye spennende og fint og venter på meg i stua. Her er da tingene som jeg ikke har fått blogget til nå fortløpende nedover:

5.desember lå det en såpe i pakken. Endelig har jeg fått en såpe som er "bare min", for ellers forsvinner slike såpestykker før jeg får sukk for meg. Det er straffen for å ha to jentunger... Derfor blir denne voktet som gull, og er bare min !

1 kommentar:

Irene sa...

Så mange hyggelige kalendergaver du får! Jeg hadde pakkekalender i fjor, men i år har jeg ingen :-(