fredag 7. desember 2012

Her har det vært stille lenge..


...men det har det egentlig vært på hobbyfronten også. Nå har jeg derimot fått uvennpakke igjen, og det må jo dokumenteres. Heldigvis ikke så voldsomme mengder garn, men denne gangen var det egentlig mer "uvenn" enn sist, så da er det greit at det ikke er så mye *flirer*




Hvilke herligheter har vi så her?





Nummer 1: Jeg antar at alle fire er samme sort -de ser i allefall like ut.. Inneholdet i "garnet" er 45% Virgin wool, 55 % Antron (måtte google, og det som da kom opp var "teppefiber") og 5% Vinyon. 
Nummer 2: Her er hemmelige nøster uten avslørende magebelte. Jeg tror at noe av det kan være ull, det kjennes i allefall ikke så ille ut..
Nummer 3: Her er det litt over ett nøste i rosanyanser og en liten "slant " i brune nyanser (den lille ballen nederst). Så vidt jeg husker er dette også type akryl. Mykt er det i allefall..
Nummer 4: Babyullrester er ikke skummelt i det hele tatt, så her antar jeg at det er restestatusen som gjør det til uvenngarn.
Nummer 5: Jeg tror at den røde hespa er bomull. Det kjennes slik ut. Det andre er et ufarlig nøste med Solberg...
Nummer 6: Jaja, alt mulig kaller de garn... :) Dette er en tråd med masse korte tråder festet til *ler*. Dette kan bli en utfordring.

Nå er det bare å komme seg i tenkeboksen for å finne noe å lage av "herlighetene"... I følge kortet som fulgte med var det årgangsgarn og luksusgarn fra Australia, så da må det jo bli noe smart ut av det i allefall.

 

Ingen kommentarer: