torsdag 1. desember 2011

Tiden flyr i godt selskap



Ja, ikke at jeg ser eksamensbøkene mine som så godt selskap da, men dere skjønner hva jeg mener... Dermed har det ikke blitt all verden med strikking heller denne måneden. Ja, eller forrige måned da -vi skriver tross alt første desember i dag.

Hva har jeg så ferdigstilt? En klut, en frakk til Bodumkannen og et par sokker til undertegnede. Tenk, jeg har til og med strikket til meg selv *sjokk*

Så var det regnskapet da...
Måneden startet med en garnminus på -3270gram
Frakken er kjempetung og veier hele 32 gram. Da er til og med garnet til muffinsen i front regnet med
Kluten er standard og veide 42 gram
Sokkene mine ble det ikke bilder av nå, de svømmer rundt i vaskemaskinen og koser seg. Helt vanlige ragger i tre farger -brun, beige og hvit i striper nedover hele sokken. De var heldigvis litt tyngre og veide 141 gram.

Totalsummen er da nede i -3055 gram. Så mye for slanking, gitt...

1 kommentar:

Hanne sa...

Kjempefin frakk til presskanna!