onsdag 7. desember 2011

Adventkalenderpakker har jeg også fått :)

Her er pakkene fra 4. og 5. desember. Strikkesnuppa har funnet flotte pakker til meg, og det er spennende å åpne en ny hver morgen.

Den 4. desember fikk jeg hele 2 pakker med papir som kan brukes til scrapping og kortlaging. Jeg gleder meg til dagene blir roligere så jeg kan ta meg tid til å sette meg ned og bare kose meg med nye ting. Tror ungene også gleder seg til slike dager, for de synes det er kjempegøy å lage ting. Tenkte jeg skulle bruke en av dagene etter eksamen til å sette meg ned sammen med dem og lage pynta sjokoladeplater til noen som har fortjent det...

Femte desember fant jeg en søt liten telysestake i pakken. Minsta er med på telysjakten på skolen, så hun bestilte tvert "sølvtingen" som er rundt selve lyset. Det skal det vel bli en ordning med, tenker jeg. Lyset brenner fint nå, så det er vel tomt snart...

Ingen kommentarer: