onsdag 7. desember 2011

I dag er det syvende desember, det er syvende desember i dag...


Når bildene ikke vil legge seg der jeg vil ha dem, får jeg laste opp ett og ett...

Se for en spennende pakke jeg fikk i dag. Det vil si -egentlig var det tre bamser i pakken, men den ene forsvant inn i munnen på en trist tiåring. Det er utrolig hvilken oppmuntrende effekt litt sjokolade har *ler*

Morsomme maskemarkører får jeg aldri nok av. Jeg er storforbruker av slike! Lurer på om det kan ha sammenheng med min glede over å starte opp med nye prosjekter, og min evne til å ikke fullføre prosjektene? Næsj, det har iiingen sammenheng...

Må forresten passe godt på grisene. Tidligere nevnte tiåring syntes at de var så spennende at hun gjerne kunne tenke seg å adoptere en eller to... Men markørene mine får hun aldri!!

Ingen kommentarer: