onsdag 9. juni 2010

Her har det vært stille, gitt...

Det har vært lite strikking på meg i det siste. Det vil si jeg strikker jevnt og trutt, men jeg er visst dårlig på det å ferdigstille ting *flau*

Her er i allefall noen bilder av litt av det som har blitt strikket her etter nyttår:






Lommetøflene var et bursdagsønske fra mannens mormor. De gjorde stor suksess i bursdagsselskapet, for hun hadde alle til å gjette på hva det var. Ingen greide å finne svaret, men da de fikk vite hva det var syntes alle det var smart med slike tøfler...

Luene tenkte jeg skulle gå til innsamlingen av luer til kreftpasienter ved UNN. Pannebåndet, derimot, er bare til meg ;)

1 kommentar:

Vibbedille sa...

Lommetøfler er en SLAGER!! Jr pleier å bestille det til gaver når han skal i jentebursdager! Det er suksess det!

Har hørt flere har hatt trøbbel m å komme inn i bloggen min, skjønner det ikkje, men det er nok blogdrive som trøbler! Vurderte å bytte blogg i år, men orker liksom ikkje "bygge opp" en til....ikkje ennå, så eg betalte for et år til så får eg se neste år!

KOOOS deg og ha ei herlige uke!

Go`klem fra Vibbedille ;))