søndag 27. juni 2010

Klokke for de ekstra travle dagene




Så lenge jeg har kjent svigermor, har hun hatt samme ønske hver bursdag og jul. Hun ønsker seg fire timer mer i døgnet...

Nå inviterte "besta og far" til 120-årsdag ettersom de begge hadde 60-årsdager, og hva passer bedre enn å oppfylle gaveønsket da? Så jeg tok en Rusch-klokke (IKEA), plukket den fra hverandre og lagde ny tallskive. Den oppmerksomme vil raskt legge merke til at klokken går til 14 i stedet for 12, og dermed har hun fått fire timer mer i døgnet når hun trenger det *fniser*

Kom ikke å si at vi ikke prøver å oppfylle ønsker her :D

2 kommentarer:

Anlen sa...

Herlig! fantastisk kreativ gåve:) Eg trur eg må ønske meg ei slik.... 4 timar meir i døgnet hadde vore perfekt.

Elin Osa Søreng sa...

ÅÅÅÅ- for en fantastisk god idè!!! Tusen takk skal du ha!! Håper det er ok at jeg kopierer den idèen der, en viss mamma fyller straksogsnart 60 år, og 4 timer mer i døgnet er den største drømmen! Juhuuu, så artig!
Ha en god og ekstra(!) lang sommer, hilsen Elin