mandag 31. januar 2011

Siste adventkalendergave

Å rydde til jul er liksom obligatorisk hvert år. Problemet er bare at jeg da ikke finner tingene jeg trenger etter jul. Hvert år blir det febrilsk leting etter ett eller annet som har forsvunnet i den store julevasken.
Denne jula var intet unntak... Og denne gangen var det batteriladeren til fotoapparatet som ble borte. Søkk borte. Dermed var det ikke så lett å ta bilder med et fotoapparat som ikke hadde strøm, og julepakkene var vanskelige å få dokumentert. Det vil si: jeg tok bilder på julaften, men når bildene skulle overføres til maskinen var det stopp.

Her er i allefall den siste pakken i adventkalenderen min:


Det har vært kjempekjekt med kalender, og jeg har fått flotte gaver hver dag. Tusen takk til Figgapia for alle 24!

Ingen kommentarer: