fredag 10. desember 2010

Adventskalender på Hobbyboden

Hobbyboden blir vi som barn igjen når det nærmer seg jul. Alt snakk (ok, mye snakk i allefall) dreier seg om gaver og gleder for familier rundt om i landet. Mange kommer nok til å få fine hjemmestrikka eller sydde ting under juletreet i år.

I tillegg til å lage gaver, er vi veldig glade i å få gaver *nikker*, så derfor bytter vi adventskalendere med hverandre. I år var det Figgapia og jeg som skulle lage til hverandre, og se hvor snill Figgapia er :

Pakke nummer fem inneholdt et flott garnnøste med beskjed om å ikke bruke det riktig enda...


Nye juleservietter i pakke nummer fire:


I pakke nummer tre fant jeg en ny grytvott (kasta en hullete i går, så det passet bra), kaffe, te og sjokoladehjerter. Hjertene fløy fort ned i sekken og ble med som oppmuntring på eksamen.


Pakke nummer to var en filofax. Perfekt til meg som nå er student igjen, og har mye dårligere hukommelse enn forrige gang jeg studerte. Nå blir det kontroll på forelesninger, avtaler og planer i 2011 også *lettet og glad*


Pakke nummer en: Et flott adventslys til meg som overhode ikke har greid å finne slike i år. Først da jeg hadde sendt pakken til Figgapia oppdaget jeg at de hadde slike på Rema...

Ingen kommentarer: