torsdag 11. november 2010

Varme føtter er kjekt i gulvkalde hus...

Vi lever i en gulvkald verden her hjemme. Til vanlig bor jeg i tjukklester, men noen ganger kan det være kjekt med tøfler også. Derfor er disse bare mine. Ja, jeg skal ikke nekte for at jeg har vært så kald på beina at jeg har brukt tøfler utenpå tjukklestene sist vinter...



Så var det den tiden på året, da. Ja, den tiden for julegaver som vi alle kjenner til... Her er litt av innholdet i to av årets gaver. Mottakerne har stiftet bekjentskap med lommetøfler før, så derfor tør jeg å gi disse bort. Det er utrolig hvor mange som ikke greier å gjette hva disse er til når de ikke ser de i bruk. Skjønner dem godt, jeg. De ligner mest på lekeveskene til ungene -men hvem trenger to like vesker??




Alle tøflene er strikket i Järbo raggi -et godt, varmt og tykt strømpegarn. Heldigvis har jeg mer igjen, for det var visst flere som ville ha tøfler når de så mine.

Ingen kommentarer: