fredag 20. februar 2009

Konkurranse !

EricaHobbyboden har startet en konkurranse. Svært kort fortalt skal stedsgruppene konkurrere mot hverandre for å få omgjort en del garn til ferdige produkter. Hver deltaker skal i utgangspunktet strikke opp 500g garn i løpet av de neste 14 dagene, og stedsgruppa som blir først ferdig er de store vinnerne. Litt løselige regler er det, om en strikker 200g og en annen 800g blir det godkjent.

Sist jeg så, var NoTroFin representert av 20 strikkere. Det betyr at vi skal bruke 10 kg garn i løpet av de neste to ukene!!! Det er ikke småtterier !!

Selv har jeg planene klare. Jeg er litt sent ute med alongene for februar, så her slår jeg to fluer i en smekk og satser på lue og votter i første omgang.

Her er garnet klart:



Ytterst til venstre ligger tre nøster eskimo som skal bli februarvotter. Neste rad har Mor Åse-garn og Ida strømpegarn til ei fiskelue bestilt av minsta. Rad tre bør bli til februarlua og rad fire til Gjestetøflene fra fillehaugen. Mor Åse ullgarn her også. Har planlagt å tove tøflene, så får vi se hvordan dette går. De er planlagt til julegaver, så fingrene krysses...

Kl 18:00 går starten, og da blir det spennende å se hvem som vinner.

2 kommentarer:

amylin sa...

Det blir kjempegøy med Destashing, men husk at dere blir slått av Tigerstaden;) Ha en god helg med masse strikking.

AnitaK sa...

Stilig måte å vise garn på da :) Imponerende å delta i konkurransen til Erica, jeg dåner bare med tanken... Men lykke lykke til. Ha ei fin helg!