tirsdag 24. februar 2009

Hemmelig venn -gave

Jeg har jo helt glemt å blogge hemmelig venn-gaven for februar.. Ble så opptatt med denne stress-strikkinga, så alt annet ble borte fra mitt hode. En 14 dagers konkurranse som er over på ei helg kan ta pusten fra noen og enhver *ler*

Her er i allefall bildet av pakken jeg fikk. Jubelen stod i taket over de tre nøstene med Bris. Enda et garn som er umulig å få tak i her i Harstad, og da blir det jo ekstra fristende å prøve det. Merkelig, eller hva? Nå har jeg i allefall fått noen nøster, så nå er jeg lykkelig :) Garnet er kjempemykt og godt å ta i, og jeg skal straks legge opp til ei lue og et par pulsvarmere som det var med oppskrift til.
I tillegg til garnet fikk jeg både flere mønster på "småting", noe som er kjempekjekt, og knapper og maskemarkører. Alt i alt en nyttig og flott pakke, eller hva? Tusen takk til min hemmelige venn som jeg ikke aner hvem er *klem*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå så flott pakke du har fått. Ønsker deg en fin 8.mars :)