fredag 10. desember 2010

Se her kom bildene i feil rekkefølge, ja. Pytt, pakkene er de samme uansett.
Nummer seks inneholdt en hobbypakke for å lage gavelapper. Gjett om jentene var klare til den oppgaven med det samme, ja *flirer*. Det måtte nok leksegjøring og middag til først, sånn er det å ha en streng mamma...


Et nytt garnnøste i nummer syv -nå er jeg klar til å få fargerike sokker. Må bare bli ferdig med siste eksamen og julegavene først. Her ser jeg store muligheter for romjulsstrikk. De sokkene skal være bare mine!


Åttende pakke skjulte et nøste i en flott blåfarge. Må tenke litt på hva det kan brukes til, kan ikke si at det mangler ideer foreløpig..


Enda en pakke som jentene var klare til å overta med det samme: Nummer ni skjulte flere hjerter. Vet ikke om det er rødfargen eller hjerteformen de digger, men jeg kommer nok til å måtte være smart for å få beholde denne selv..


Dagens pakke skjulte et hefte fullt av inspirasjon. Likte pinnemappa der, jeg. Ser ikke bort fra at jeg må lage meg ei slik. Mye annet fint i heftet, så jeg håper de har det på butikken her. I tillegg fikk jeg oppskriften på pepperkaker. Lørdag er planlagt til å være den store bakedagen her i huset, så den kom i akkurat rett tid :)

3 kommentarer:

mimouna sa...

Så mye fint du har fått i kalenderen din! Kjenner til det med ivrige hjelpere som gjerne overtar de morsomme tingene ja. ;o)

Ha en god helg!

amylin sa...

Så mange fine kalendergaver!

Fru Keilegavlen sa...

Flotte kalendergåver.