lørdag 1. oktober 2011

Litt regnskap igjen...

Det ble visst en lang bloggpause på meg. Lurer på om det kan skyldes at jeg har vært flinkere til å handle enn til å strikke ferdig ting? Regnskapet for "Ingen bønn" kan i allefall vitne om noe slikt, for nå er jeg oppe i en garnøkning på 3679 gram. Huff, jeg kommer aldri til å få brukt 10 kg av lagergarn på dette viset *flau*

Her er i allefall det som har vært strikket i august (de knæsje grønne sokkene str 43) og september. Juli var en klutmåned, og de har jeg visst ikke orket å ta bilde av. Tøflene er et resultat av en konkurranse på www.hobbyvenner.no der en skulle strikke noe som passet til voksne bein og hadde 3 farger. Det brune skjerfet hører til fargealongen på www.dinhobby.no. Der falt jeg visst av i august etter å ha prøvd meg på en turkis lue. Mye opprekk og garn som klødde i nesa gjorde sitt til at lua enda ikke er ferdig. Må kanskje gjøre noe med det snart?


Ingen kommentarer: