torsdag 26. mars 2009

Flere prosjekter bare venter på å komme ut...

Hobbyboden oppgraderes, så det går ikke ann å sitte der og glo. Armene trenger femminutter fra strikkinga (en lommetøffel er ferdig!!!) og jeg trenger noe annet å tenke på enn "to rett, to vrang". Hva gjør jeg da? Jo, jeg finner garn og pinner/krok til neste prosjekt.

Det ble to på en gang nå:
Bomullsgarn, heklekrok og mønster på Vibedilles nåleputer. Jeg vet ikke hvor mye garn jeg trenger, så jeg tok med litt ekstra. Mandarin og Mor Aase bomullsgarn og krok nr 3.
Finull og pinner til blånissevotter. Jeg kjenner en snart-treåring som skal begynne i barnehage til høsten. Da er det godt med tova votter.

Ellers har jeg funnet garn og mønster på jakke til meg selv. Den ideen må bare modnes litt først. Greit nok sover jeg dårlig for tiden, men greier jeg en jakke til meg selv på så kort tid? *tenke litt til*



Ingen kommentarer: