søndag 13. januar 2008

Det går fremover

på håndarbeidsfronten, men tida strekker ikke til for blogging. Nå er de andre tre i familien rammet av spysyke, minsta har hatt det i ei uke, størsta og faren fikk det i natt. Da er det greit å sette seg ned med strikkepinnene mellom slagene, men klin umulig å blogge *sukk*

Bilder blir det dårlig med. Skal få inn to bilder til i forrige innlegg når jeg finner ut hvordan jeg gjør det, og skryte litt av mine siste prosjekter i neste innlegg.
Jeg har nemlig falt for fristelsen til å strikke tychusluer. Tre stykker er ferdige alt. Den første var planlagt som julegave til en gutt på julegavelista mi. I det siste tråden var festet, stod plutselig størsta der og sa : Den var fin, kan jeg få den?
Hvem kan si nei til sånn? Og da var hun fast bestemt på at lillesøstra også måtte få ei -ellers ble det urettferdig! Så det så!
Så nå har jeg strikka ei til lillesøstra og ei ny ei til julegavesekken. Bildet kommer når husets beboere ikke ligger langflate lengre.

Ingen kommentarer: